HOŞ GELDİNİZ:)))))

HOŞ GELDİNİZ, SEFALAR GETİRDİNİZ...UMARIM HEMEN GİTMEZSİNİZ:)))))))

22 Mayıs 2012 Salı

HÜBERYA NEDİR??????

Merhaba,

İlk sergimizde mısır bebek HÜBERYAlarımla başroldeydik desem yeridir. Çok beğeni topladık.Bir sonraki sergilerim için daha değişik işler olsun diye hummalı bir çalışma içindeyim.Antalyalılar çalışmalarımı yakından görmek isterse diğer sergilerimiz 29-30 MAYIS  KONYAALTI BELEDİYESİ'SİNDE ,4- 10 HAZİRAN ÖZDİLEK ALIŞVERİŞ MERKEZİNDE .Bir de burada da paylaşmak istiyorum.huber takma adıyla üyesi olduğum ,Türkiye'nin en büyük hobi ve elişi bloğu 10marifet bana büyük bir jest yaparak ana sayfasında sergilerimin duyurusunu  yaptı. çok mutlu oldum. Çok teşekkür ediyorum.
Sergide Hüberyalarımı ilgiyle izleyenlere anlamımı açıkladım. Artık siz de öğrenin değil mi:))Çalışmalarımda en büyük destekcilerim  ailem.İsim verirken onlardan da bir şey olsun istedim .Eşimin adı HÜseyin,benim adım BERrin,kızımın adımanolYA.Bilmem anlatabildim  mi:)))))))
Sevgiyle ve güzellikle kalın:)

12 yorum:

  1. wayyyy güzel bir uyum olmuş HÜBERYA.... ilk duyduğum andan itibaren ütopya gibi bir çağrışım uyandırdı bende, sergilerinizin devamı gelmesi dileklerimle, sevgilerimle............

    YanıtlaSil
  2. wayyyy güzel bir uyum olmuş HÜBERYA.... ilk duyduğum andan itibaren ütopya gibi bir çağrışım uyandırdı bende, sergilerinizin devamı gelmesi dileklerimle, sevgilerimle............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kulağa hoş geliyor değil mi?çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Ne güzel çok güzel bir uyum yakalamışsınız,sergilerin devamında başarılar diliyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Yolum bir şekilde bloğunuza düştü. Neden daha önce bulmamışım diye hayıflandım. Çok zvkli bir gezinti oldu bu blog bana. Teşekkürler. Bu arada serginiz başarılı ve daim olsun. Size bir sorum olacak. Saçta kullandığınız püsküller veya mısır kabukları zamanla bozulmuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne iyi ettiniz de geldiniz.hoş geldiniz:))ben bu işe yeni başladım ama yıllardır kullandığım biblo var hiç birşey olmadı. çalışmalarımda ince mat vernik kullanıyorum.sevgiler.yine beklerim:))))

      Sil
  5. Uzun zamandır bu bebekleri takip ediyorum. Çok zevkli ve ustalıklı çalışmalar. Antalya'da olup, serginize gelmeyi çok isterdim. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Heceler güzel uyum sağlamış doğrusu.. :))

    YanıtlaSil
  7. çalışmalarınızı çok beğeniyorum.isim kısmıda çalışmalar gibi özgün olmuş.size kolaylıklar diliyorum bu koşturmacada..sevgiler.

    YanıtlaSil