HOŞ GELDİNİZ:)))))

HOŞ GELDİNİZ, SEFALAR GETİRDİNİZ...UMARIM HEMEN GİTMEZSİNİZ:)))))))

3 Nisan 2012 Salı

PERDEME DE BAHAR GELDİ:))


Mutfak  balkonumu rengarenk motiflerle süsleyince perdem de sızlanmaya başladı. "Benim yüzüme bakan yok,benimle neden ilgilenmiyosun" deyince ona da el attım.Hem diğerleriyle uyum sağlaması gerekiyodu değil mi?Tamamen doğaçlama.Aslında işe başlarken aklımda hiç böyle olacağı yoktu. Önce motiflere yaprakları dal havası vererek zincirle birleştirdim.Ortada,sağda ve solda gurup halinde sallandırmıştım.Kızımın önerisiyle dağınık olarak perde üzerine tutturmaya karar verdik.Fena olmamış değil mi? Ya da hangisi daha güzel? Dağınık halde mi yoksa toplu halde mi?????Canım bi öyle kullanırım,bi böyle:)))))))

11 yorum:

  1. Merhaba Baharı en güzel siz karşıladınız .Perde harika olmuş dağınık halini çok sevdim iyi günlerde kullanın.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. renk renk cıvıl cıvıl olmuş
    elerinize sağlık
    aşağıdaki posttaki avizede çok şeker olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim sevgili melisa ve Mehtap.iyi günleriniz olsun. bu arada perdenin dağınık halini kullanmaya devam ediyorum:))))

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir renk katmışsınız mutfağınıza.benimde içim açıldı bakınca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Güneş.sevgiler:))

      Sil
  5. çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)) bana da beklerim

    YanıtlaSil
  6. bazen toplayın bir araya, bazen bırakın dağınık kalsın:)) her haliyle çok güzel görünüyor. elinize sağlık. iyi günlerde kullanın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili AsOrTİK.Bi de bloğuma hoş geldin. sevgiler:)

      Sil
  7. BAYILDIM NE GÜZEDL OLMUŞ FARKLILIK DİYE BEN BUNA DERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili tenzile. güzellikler diliyorum:)))

      Sil