HOŞ GELDİNİZ:)))))

HOŞ GELDİNİZ, SEFALAR GETİRDİNİZ...UMARIM HEMEN GİTMEZSİNİZ:)))))))

29 Şubat 2012 Çarşamba

KINA HAZIRLIKLARIMIZDI. EVLENECEKLERE FİKİR OLSUN DİYE:))))))

Geçen yaz kızımız Cansevi'yi evlendirdik.Öncelikle mutlulukları sonsuz olsun diyorum.Heyecanla,coşkuyla e tabi duygusallıkla yaptığımız çalışmaları paylaşmak geldi içimden.Evleneceklere de fikir olur belki:) BUYRUN İŞTE HAZIRLIKLAR:

GELİN KIZIMIZIN BEBEĞİNİ DE GELİN ETTİK:)( kına gecesi masada,düğün günü arabada süs oldu)
SODA ŞİŞELERİNİ SÜSLEYEREK KINA MUMLARI YAPTIK:)

SALONDA MASALARA SERPİŞTİRMEK İÇİN KIRMIZI TÜLDEN GÜLLER YAPTIK:)
VEEE KARŞINIZDA KINA TEPSİSİ:)

KINA MASASI İÇİN SÜSLEMELER
EVİ DE SÜSLEDİK:)

DÜĞÜN DEFTERİ VE İĞNELİK:)


Kına tacı ,duvağı,arkadaşları için de oyalı yazmaya tutrulmuş,organze çiçeklerden oluşan taçlar yaptık.onları resimleyemediğim için paylaşamıyorum ama kına hazırlığımızın en şık  parçaları da onlardı.
 KINA ŞEKERLERİNİ  DE UNUTMAYALIM:) ( Kınaları tığla ördüğümüz ve boncukla süslediğimiz sepetlere folyaya ve tüle sararak  koyduk)

Umarım  fikir verebilmişimdir. Düğün hazırlığı yapanlara kolay gelsin:)))))

4 yorum:

  1. Tüm hazırlıklar çokk güzel olmuş:)
    Ellerinize emeklerinize sağlık:)
    Kızınıza ve tüm evlenen ve evlenecek gençlerimize de ömür boyu mutluluklar diliyorum:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler SEVALCE LEZZETLER.sevgiyle kalın:)

      Sil
  2. MERHABALAR :)
    BENDE BU BEBEKTEN YAPMAK İSTİYORUM AMA BİR FİKRİM YOK LÜTFEN BANA DA YARDIMCI OLABİLİR MİSİNİZ HATTA BEN GELİN DAMAT YAPMAK İSİTYORUM :) İLETİŞİM 0546 440 66 10

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebekleri kendimiz yaptık. malesef yapım aşamalarını fotolayamadık.size de kolaylıklar diliyorum.sevgiler:)

      Sil