HOŞ GELDİNİZ:)))))

HOŞ GELDİNİZ, SEFALAR GETİRDİNİZ...UMARIM HEMEN GİTMEZSİNİZ:)))))))

6 Mart 2012 Salı

TAYFUN TALİPOĞLU DA MISIR BEBEKLERİMLE TANIŞTI:))))



BAMTELİ BİR YOL HİKAYESİ'nin yolu bizim kursa düştü.Mısır bebeklerim Derya Baykaldan sonra Tayfun Talipoğlu ile de tanıştı.Çekimler ve röportaj çok eğlenceliydi.Şimdilik resimleri yayınlıyorum.11 Mart Pazar günü de TV8'de yayınlanacakmış.Ondan sonra da belki bişeyler paylaşabilirim. Bekliyorum heyecanla.Acaba nasıl yansıtılacak diye:))))

4 yorum:

  1. Merhaba ziyaretinize geldim karşıma ilk çıkan mısır bebekler beni çok sevindirdi öğrenmeyi çok istediğim bir çalışma iyiki blog açmışsınız artık hep burdayım ellerinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz diyorum ben de.Ben de sizin evlerinize bayıldım. Siz benim msırları bekleyini ben de sizin evleri:))) Hadi bakalım kolay:)))))

      Sil
  2. tebrik ediyorum sizi.çok sevindim.Bu arada mısır bebeklerinize hayran kaldım.mısır kabuklarını nazarlık ve kapı süsünde kullanıyorum bende ama bebek yapmaya hiç cesaret edemedim.ilk Nimet Sallıman'ın bebeklerini gördüğümde çok sevmiş ve hayran kalmıştım.şimdi de sizi tanıdım.çalışmalarınız muhteşem.ellerinize sağlık.
    bu arada harf doğrulama bölümünü değiştirmenizi nacizane tavsiye edebilir miyim.bazıları okunaklı olmayınca 3 kez denemek zorunda kaldım ve insanlar bunu yapmamak için yorum bırakmaktan vazgeçiyorlar.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel yorumlar beni çok mutlu ediyor.Teşekkür ederim.
      Tavsiyeniz için de ayrıca mutlu oldum. Düzeltmeye çalişırım.Güzelliklerde buluşmak üzere.Bu arada kapı süsleriniz de değişik,neşeli,çok güzel.Ellerinize sağlık:)))

      Sil